Ana səhifə

Bir ayda iki dəfə adət olmaq sağlamlığa ziyandı ?


YazdırSend to friend
Sual Detayı: 
Salam mənim 13 yaşım var.May ayının 9 mən ilk dəfə aybaşı olmuşam,10 gun muddetinde.Ondan sonra 4 defe yine olmusam 20-25 gun araliqla. Bir ayda 2 defe xestelenmisem.Bu menim saglamligima ziyandi?
Cavab: 

Sağlamlığınıza zərərin olub olmadığını bir həkimdən soruşmağınızı önəmlə tövsiyə edirik.

İki ay halı arasındakı təmizlik müddətinə "tuhr (təmizlik) halı"deyilir. Bu müddət 15 gündən az olmaz, daha çox ola bilər. Buna görə, 15 gündən daha əvvəl ortaya çıxan axıntılar, adət (aybaşı) hâlından sayılmazlar.

Adət qanının qoxusu ağır və narahat edicidir. Xəstəlikdən ötəri gələn qan isə qoxusuzdur.

Adət qanının rəngi çox müxtəlif ola bilər. Adəti göstərməkdə ən əsası qaraya çalan qırmızı, ən zəif də torpaq rəngidir.

Adət qanının Rəngi ​​və Qoxusu

"Ümidsizlik" yaşına (55 yaş) çatmayanlarda saf ağ axıntıdan başqa gələn qırmızı, qara, boz, bulanıq, saman ya dadişsarısi, hətta yaşıl kimi hər rəng adət qanı ola bilər. Ümidsizlik yaşına çatanlarda isə adət qanının rəngi yalnız tünd qırmızı və ya qaratəhər. Başqa sözlə əllibeş yaşını keçənlərdən gələn və bu iki rəngin xaricində olan hər axıntı adət deyil, xəstəlik qanıdır.

Qanın rəngi barədəsində, ilk çıxdığı və bezdə meydana gəldiyi zamana etibar edilər. Çünki o anda təzədir və əsl rəngindədir. Quruyduqdan sonrakı rənginə etibar edilməz. Çünki quruyunca rəngi dəyişə bilər.

Adət qanının qoxusu ağır və narahat edicidir. Xəstəlikdən ötəri gələn qan isə qoxusuzdur.

Adətin ilk başlama yaşı doqquz yaşdır.

Yeni başlayan qadının adət zamanı gördüyü hər qan, üç gündən az on gündən çox olmadıqca, adət qanı, doğumunda gördüyü hər qan da, qırx günü keçməyincə zahılıq qanıdır

İlk başlayan qadın bir saat (bir müddət mənasında) qan görüb ardınca on dörd gün təmiz qalsa, onun ardından da yenə bir müddət qan görsə ilk on günü aybaşı sayılır və bununla Yetkin olduğuna hökm edilər. Çünki bu iki qan arasındakı təmizlik, on beş gündən az olduğu üçün anormal bir təmizlikdir. On günün sonunda; təmizlik halında da olsa, yuyunar. Ramazan isə, bu on gündə tutmadığı oruclarını qəza edər.

Bu nümunədə görüldüyü kimi, yeni başlayanın adəti təmizliklə başlaya bilməz amma, təmizliklə sona çata bilər.

Doqquz yaşını tamamlayan qız ilk dəfə gördüyü qandan ötəri namazını və orucunu buraxar, evli isə ər-arvad əlaqəsində olmaz. Qan üç gün tamamlanmadan kəsilir və on beş gün olmadan bir daha axmazsa, adət qanı deyil üzr qanı olduğu aydın olar və buraxdığı oruc və namazlarını qəza edər. Lakin Imam Muhamməd `dən nəql edilən bir görüşə görə bu vəziyyətdə olan qadının gələn bu ilk qanın üç gün davam etmədikcə adət qanı olduğu deyilə bilməz, sahibi də namazı buraxa bilməz və orucu ərtələyə bilməz. Ancaq birinci görüş daha sağlamdır. Çünki Allah Təala Qur `an` da adəti "əzâ" deyə xarakterizə etmişdir (2/222) Qanın çıxmasıyla bu xüsusiyyət həyata keçmiş və adət qəbul edilməsinin səbəbi meydana gəlmişdir. (Bu mövzuda Malikilərin də gözəl bir təsbitləri vardır: Doqquz yaşına girməmiş bir qızdan gələn qan bir xəstəlik qanıdır. Doqquz ilə on iki yaş arasında olan bir qızdan gələn qan, bilən qadınlara və ya həkimə göstərilir, qətiyyən adətdir desələr ya da şübhələnilirs bir xəstəlik qanı sayılır. On üç yaşına gələn bir qadından əlli yaşına qədər gələn qan isə mütləq adətdir. Əlli yaşını keçmiş bir qadından yetmiş yaşına qədər gələn qan da yenə bilən qadınlara ya da həkimə göstərilir. Yetmiş yaşına çatmış bir qadından gələn qan isə qətiliklə üzr kanıdır.Şâfiîlərə görə adətdən kəsilmədə müəyyən bir yaşı yoxdur. Hənbəlilərə görə isə əlli yaş adətdən kəsilmə yaşıdır.)

Adətin Ölçüsü (Ən Azi və Ən Çoxu)

Adətin ən az müddəti üç tam gün, yəni yetmiş iki saatdır. Əbu Yusuf `a görə iki tam gün və üçüncü günün də yarıdan çoxu adətin ən azıdır.

Qadınlara Məxsus Hallar




27-07-2014 10:08:39