Ana səhifə

Qadının kişilər olan məclislərdə oynaması və hicabını açması...


YazdırSend to friend
Sual Detayı: 
Hicab, toyda oynamaq, hicabsiz meclisler, qadinin oynamasi
Cavab: 

Və aleykum Salam və Rahmətullah.

Kasetə çəkilsin və ya çəkilməsin  qadının toy və ya fərqli məclislərdə kişilərin içində rəqs etməsi qəti haramdır. Caiz deyildir.

Toylarda qadınların öz aralarında , kişilərin də öz aralarında bir-birinə qarışmadan oynamağı günah deyildir. 

Toylarda bəyin qadınların rahat hərəkət etdikləri və ümumi olaraq da təsəttürə (örtünməyə) riayət etmədikləri xanımlara məxsus xüsusi salona girib gəlinlə oynaması və ya tans etməsi caiz deyildir. Xına gecəsi əylənən xanımların yanına bəy də daxil olmaqla heç bir kişi girə bilməz. 

Qadın kişi qarışıq və barabanlı-zurnalı, çalgılı toylara qatılmaq caizdirmi? İslama / sünnəyə uyğun toy necə olmalıdır?

  Evlənmək,  peyğəmbərimizin (s.ə.s..) həm qövlü, həm də feli sünnəsidir. Bunun üçün evliliyin bütün mərhələləri; nişandan nigaha, çehizdən toya qədər necə olacağı, necə ediləcəyi, nələrə diqqət edilməsi lazım olduğu bütün təfərrüatıyla hədislərdə bildirilmişdir. Toy mərasimi də evliliyin əhəmiyyətli bir mərhələsidir.

"Toylarınızı məscidlərdə edin." (Feyzü'l-Qədir, II / 11; Hədis no: 1198)

hədis-i şərifi, toylarda nələrə diqqət edilməsi barəsində əhəmiyyətli bir ölçünü verməkdədir. Demək ki, məsciddə edilməsi qadağan olan şeylər toy mərasimlərində də qadağandır. Digər bir ifadə ilə, məscidlərdə edilə bilməyən, toy salonlarında da edilməməlidir. (Məmməd Paksu, Qadın, Evlilik və Ailə)

Bugünkü toy salonlarında isə, çalgılı, tanslı, qadınlı-kişili mərasimlər keçirilir ki, bunun nə sünnədə yeri vardır, nə məscidlərdə ...

Bundan başqa müqəddəs bir müəssisə olan ailə; günah, səhv və yanlış bir təməl üzərinə qurularsa, doğulacaq nəslin bundan təsirlənməməsi mümkün deyil. Uyğun bir yerə əkilə bilməyən toxumdan necə məhsuldar bir məhsul alına bilməzsə, sünnəyə zidd olaraq edilən toy və nigahlardan da sünnəyə görə yetişəcək nəsillər gözləmək xəyal olar.

Bundan ötəri öz inanc və seçimlərinizdə haqlı olaraq israr etməniz sizə çox şey qazandıracaq. Belə bir ısrarının Allah və Rəsulunu (s.ə.s.) razı edəcəyi üçün eyni zamanda bir ibadət, sünnə çərçivəsində hərəkət etdiyiniz üçün də sizi vicdani dinclik və rahatlığa qovuşduracaqdır.

Bundan başqa haqqın xətrinə önəm verdiyinizdən görə başqaları üçün canlı bir nümunə meydana gətirmiş olarsınız. Yoxsa, "Dəlidir, nə etsə yeridir." Sözündə olduğu kimi, "Toydur, nə edilsə mübahdır." şəklindəki bir yanaşma, ölçüsüz bir hərəkətdir və heç kimə bir faydası yoxdur.

Buna bənzər məsələlərdə başdan möhkəm tutulmaz, güzəştlər verilməyə başlansa, "güzəşt güzəşti gətirər" sözündə olduğu kimi, hər səhv hərəkət üçün bir örtük və bəhanə tapılar, ailə həyatı önü alınmaz sıxıntılarla çalxalanıb durar.

Nəticə olaraq, belə bir tətbiqə riza göstərmədiyinizi, qəbul etmədiyinizi, məsuliyyət də götürə bilməyəcəyinizi bildirər, açıq rəftarınızı bildirər.

Sünnəyə uyğun bir toy necə olmalıdır?

Sünnəyə uyğun bir toyu, əslində seçimlərini sünnəyə görə etməyə həssas olan xalqın adət-ənənəsi təyin etməlidir və necə ki, etmişdir.

Ənənə, xalqın müəyyən ictimai davranışları və ictimai seçimləri qəbul edib mənimsəməsi, yayması və ümumiləşdirməsidir. Min ildən bəri müsəlman olan cəmiyyətimizin seçimlərini və qəbul etdiklərini sünnəyə görə yenidən müzakirə etmək və sünnə şablonuna uyğun gələn toplu halda olan davranış formalarını yaşatmaq əslində ən məqbul olanıdır. Xüsusilə toylar cəmiyyət reflekslerinin ən canlı örnəkləridir. Xalqın dini və inanc quruluşunu, yaşayış formasını, seçimlərini, zövqlərini, anlayışlarını ilk baxışda toyları ələ verir.

"Sünnəyə uyğun bir toy" deyərək dar bir şablon çəkmək, əslində ən başda sünnəyə uyğun düşməz. Toy şablonumuz, hər şeydən əvvəl bütün haramlara qapalı, bütün mübah seçimlərə açıq olmalıdır. Necə ki sözü gedən mövzu düğündür və bunu xalq edir. Xalq isə müsəlmandır. Müsəlman xalqımız, ənənələriylə daşları əslində yerli yerinə qoymuşdur.

Elə isə, Müsəlman cəmiyyətin seçimi olan proqram alınır, sünnə baxımından gözə batan nöqtələr varsa düzəldilir; amma mübah davranış qəlibləri daraldılmaz.Olduğumuz bölgənin haram olmayan seçimlərini və günah ünsürü daşımayan ənənələrini yaşatmağımızda sünnə baxımından heç bir qorxu yoxdur.

Məsələn, onsuz da adət-ənənələrimizdə var olan; qızı Allahın əmri ilə, Peyğəmbərin qövlüylə istəmək, qızın "olar" ını alan qız tərəfinin bu tələbə uyğun cavab verməsi, tərəflərin bu evliliyə köməkçi olmaları, əngəl olan davranışlardan uzaq durmaqları, qızın mehri mövzusunda kişi tərəfinin əlindən gəldiyincə comərd olması, çətinliklərin anlayışlı yanaşmalarla aşılması , tərəflərin bir-birlərinə qarşı təvazökar olmaları və sevgi ilə yaxınlaşmaları, bir-birlərinin səhvlərini örtmələri, qarşılıqlı hazırlıqların edilməsi, toy gününün birlikdə təsbit edilməsi, və imkanlar və ənənə ölçüsündə kiçik hədiyyələrlə birlikdə dəvətnamələr paylanaraq insanların toya çağırılmaları, toy əvvəli sünnəyə uyğun davranışlardır.

Toy əsnasında nələrin sünnə olduğunu xatırlayaq:

1. Toy proqramının yeri, forması, tərzi, məzmunu toya qatılacaq insanların qanuni cizgiləri də nəzərə alınaraq qarşılıqlı razılıq ilə təsbit edilir. Xalqın könülü xoş tutulmağa çalışılır. Haram bir şey istənmədikcə, xalqın istək və diləklərinə cavab verməyə səy göstərilir.

2. Toyun məqsədi, evliliyi xalqa eşitdirməkdən ibarətdir. Necə ki Peyğəmbərimiz (s.ə.s.) buyurmuşdur:

"Evliliyin əlaməti nigahın elan edilməsidir." 1

3. Toyda yemək vermək sünnədir.

Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssalam, Abdurrahman bin Avf radıyallahu anhın üzərində zəfəran qoxusu (toyda sürtülən qoxu) görüncə soruşdu:

"Bu nə haldı?"

Abdurrahman bin Avf radıyallahu anh:

"Bir qadınla bir miqdar qızıl mehir qarşılığında evləndim." Dedi.

Rəsuli-i Əkrəm Əleyhissalatu Vəssalam:

"Allah mübarək etsin. Lakin bir qoyunla da olsa toy ziyafətləri ver. "buyurdu.2

Ənəs bin Malik radıyallahu anh izah etmişdir:

Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssəlâm'ın bir toyunda anam yemək hazırlamışdı, göndərmişdi. Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssalam mənə:

"Onu qoy. Git filanı, filanı, filanı və qarşılaşdığın hər kəsi çağır. "

buyurdu və bir çox adamın adını söylədi. Getdim, Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssəlâm'ın adlarını söylədiyi kəsləri və rast gəldiyim hər kəsi çağırdım. Üç yüz qədər adam gəldilər.

Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssalam:

"On on xalq üçün hazırlasınlar və hər kəs yesin."

buyurdu. İlk qrup doyana qədər yedi, qalxdı. Sonra digər qrup doyana qədər yedi, sonra digər qrup yedi. Hər kəs yedikdən sonra Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssalam:

"Ya Ənəs! Süfrəni yığ! "

buyurdu. Mən də süfrəni yığdım. Lakin yeməyi ilk qoyandamı daha çox idi, yoxsa yığandamı çox idi; bilmədim. "3

Sabit əl-Buhânî radiyallahu anh izah etmişdir:

Hz. Ənəsin: "Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssalam Zeynəb radiyallahu anha toy ziyafətini nə ilə etdi?" Deyə soruşdum. Hz. Ənəs radiyallahu anh:

"Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssalam səhabələrinə doyub tərk edənə qədər çörək və ət ziyafət verdi." Dedi.4

4. Toy ziyâfətində fəqîrlərə laqeyd yanaşılmamalı, şübhəsiz çağırılmalıdır. Hz. Peyğəmbər Əleyhissalatu Vəssalam buyurmuşdur:

"Yeməyin ən şərlisi fəqîrlərin çağırılmayıb, zənginlərin çağırıldığı toy yeməkləridir." 5

5. Toyda harama girmədən qanuni çərçivədə əylənməyə imkan verilir. Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssalam buyurmuşdur:

"Qeyri-qanuni birləşmə ilə qanuni evliliyi bir-birindən ayıran şey, dəf çalmaq və elan etməkdir." 6

Rubey binti Muavviz radıyallahu ənhə izah etmişdir:

Mən gəlin olduğumun quşluq vaxtında Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssalam evlənmə mərasimimə gəldi. O anda kiçik qızlarımız dəflərini çalmaqda və Bədir günü şəhid düşən atalarının qəhrəmanlıqlarını nəğmə ilə dilə gətirməkdə idilər. Nəhayət içlərindən biri: "Aramızda sabahı bilən bir Peyğəmbər vardır." Dedi. Bunun üzərinə Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssalam:

"Bu sözü burax, bundan əvvəl söylədiklərini söyləməyə davam et." buyurdu.7

6. Evlənən cütlüklər təbrik edilir və xeyir dua edilir.

Əbu Hüreyrə radıyallahu anh bildirmişdir: Rəsulullah Əleyhissalatu Vəssalam evlənən insanı təbrik edəcəyi vaxt:

"Allah mübarək etsin. Təbrik edirəm. Allah sizi xoşbəxt etsin və sizi xeyirlə bir araya gətirsin. "buyururdu.8

Yuxarıda zikr edilən təməl ölçülər çərçivəsində, imkanlar ölçüsündə, Ustad Bədiüzzaman Həzrətlərinin ifadəsiylə, ülvi hüznləri və Rəbbani eşqləri səsləndirəcək ölçüdə məsələn İlahilər, qəhrəmanlıq nəğmələri və ya ənənələrimizdə olduğu şəkliylə mövludlar oxuyan bir qrup varsa toy proqramına alına bilər. Günün məna və əhəmiyyətini ifadə edən və həyat yoldaşları arasındakı vəzifə və öhdəlikləri bildirən qısa danışıqlara yer verilə bilər. Kiçik yamsılamalarla, əyləndirici və düşündürücü oyunlarla, ülvi zövqləri təhrik edən şeirlərlə və xoş vaxt keçirməyə istiqamətli kiçik ölçülü yarışmalarla toy proqramı zənginləşdirilə bilər. Harama girməməyə, nəfsi və şəhvəti təhrik edəcək şəkildə qadın-kişi qarışıq mahnı, oyun və sair əyləncələrə yer verməməyə, toyun bütün mərhələlərində toy səbəbiylə də olsa israfdan qaçınmağa maksimum diqqət göstərilməlidir.

Toyun sonunda evlənən cütlüklər təbrik edilməli, xeyirli bir evlilik həyatı və xeyirli nəsillər diləməlidir.

Haşiyələr:

1. Nəsai, nigah, 72;

2. Nəsai, nigah, 74, 75; Müslim, Nigah, 79, 80; Tirmizi, nigah, 10;

3. Məktubat, s. 114; Nəsai, nigah, 84; Müslim, Nigah 94; Buxari, 4/234;

4. Müslim, Nigah, 91;

5. Müslim, Nigah, 110;

6. Tirmizi, nigah, 6; İbn-i Macə, Nigah, 1896;

7. Tirmizi, nigah, 1096;

8. Tirmizi, nigah, 7;

9. İşaratül-i'caz, s. 72.



09-12-2015 11:30:02

Düğüme özel


Bu səhifəyə daxil olmaq üçün səlahiyyətli deyil.

Üzv olmaq istəyirsinizsə Bura basın.

Əgər üzv deyilsinizsə Bura basın.

Şərhsiz