Ana səhifə

Qüslsüz oruc tutmaq olarmı?


YazdırSend to friend
Sual Detayı: 
Qüslsüz oruuc tutmaq olarmı?
Cavab: 

Sələmun aleykum.

Bəli olar.

Cünub olaraq oruca başlamaq və ya oruc tutmaq caizdir və orucu pozmaz. Ancaq bir vaxt namazı qəzaya buraxacaq qədər cünub olaraq qalmaq caiz olmadığından, qüsl dəstəmazı almaq lazımdır.

Qüsl dəstəmazı alarkən ağız da yuyulur. Suyu boğazdan aşağı axıtmayacaq yəni udmayacaq şəkildə ağız yuyulmalıdır. Qarqara etmək şərt deyildir.

Oruclu ikən yuxuda ihtilam olmaq orucu pozmadığı kimi, qüsl almağı gecikdirərək qüslsuz olaraq qalxmaq də oruca bir zərər verməz. Ancaq, zəruri bir hal olmadıqca, dərhal qüsl alınmalıdır.

Qüslsuz olan kimsənin əlini, ağzını yumadan yeyib içməsi uyğun hesab edilməmişdir. Ancaq əlini, ağzını yuduqdan sonra, qüsl almadan sahur yeməyi yeməsində bir problem yoxdur.

Şafii məzhəbinə görə cünub olaraq oruc tutmaq caizdirmi?

Şafii məzhəbinə görə orucun başlanğıcında təmiz olmaq üçün, fəcirdən öncə cənabətdən yuyunmaq, ədəbdəndir.

Cünub olduğu halda fəcirdən sonra yuyunmaq, orucun səhhətinə əngəl deyildir. Ancaq əfdal olan, fəcirdən öncə yuyunmaqdır. Bunun dəlili, bu hədisdir:

"Hz. Peyğəmbər (s.ə.s.), cimadan dolayı bəzən sabahladıqdan sonra yuyunub orucuna davam edərdi." (Buxari / 1825, 1830)

Aybaşı (heyz) və nifasdan qurtulan qadının da fəcirdən öncə yuyunması müstəhəbdir. (Böyük Şafii Fiqhi, Dr. Mustafa əl-Hin, Dr. Mustafa əl-Buğa, Ali əş-Şerbeci, Tərcüməçi: Ali Arslan)

 

Cünub olaraq bir namaz vaxtından çox gözləmək haramdır. Ancaq iftara qədər cünub olaraq gözləmək orucu pozmasa da savabını azaldar.

Qüslsüz Olaraq Sabahlamaq:

Fəcr doğmadan öncə hər hansı bir səbəblə cünub olmaq və bu vəziyyətdə sabahlamaqda -oruçtan yana- bir problem yoxdur. Ancaq günəş doğmadan yuyunub sübh namazına çatması lazımdır. Çünki bir namaz vaxtından çox cünub qalmaq caiz deyildir.

Gündüz vaxtı Yatarkən İhtilam olmaq:

Gündüz vaxtı yatarkən ihtilâm olmaq oruca zərər verməz. Çünki bu əldə olmayaraq ortaya çıxan bir vəziyyətdir. Namaz vaxtını keçirmədən yuyunmaq lazımdır. (Əl-Mühit - Bahrirâik - İbn Nüceym - İbn Âbidin.)

 (bax. Cəlal YILDIRIM, Qaynaqlarıyla İslam Fiqhi, Uysal Kitabevi: II / 214-215)

Bir ibadət açıqlanarkən, onun ən mükəmməli izah edilər. Ancaq başqa bir ibadətlə əlaqəsi olduqda ona görə hərəkət etmək lazımdır. Oruclu kimsənin qüsl və dəstəmaz alması da bunlardan biridir.

Yuyunmaq, duş almaq, üzmək orucu pozmaz. Ancaq ağıza nəzarətsiz su qaçırmamaq və udmamaq şərtiylə. Rəvayətlərə görə Peyğəmbər Əfəndimiz (s.ə.s.) orucluykən qüsl almış, yuyunmuşdur.

 

Ağız çalxalamaq, orucu pozmaz. Ağıza alınan su udulsa oruc pozular. Oruclunun ağız və burun təmizliyi edərkən diqqət edəcəyi xüsus, içəriyə su qaçırmamasıdır. İçəriyə su qaçmayacaq şəkildə ağzına və burnuna su çəkməlidir. Xəta ilə boğaza su qaçarsa oruc pozular və qəza lazımdır, kəffarə lazım deyil.

Orucluq haqqında ən çox soruşulan suallara cavablar.



23-06-2015 02:06:54